lördag 4 april 2015

Summering av mars...

Det har inte hänt så mycket i portföljen under mars mer än det jag skrev i förra inlägget Summering av februari...

Det har blivit två inköp i min egen portfölj Tele2 och Clas Ohlson (isk), ingen förändring i kapitalförsäkringen.
ISK har givit 9,8% i mars och det är Tele2 som har stått för den värdeökningen medan Clas Ohlson har stått och stampat. Dessa två innehav kommer behållas tills dess att jag har en bra strategi och klara regler för mitt sparande och mina investeringar.

Frekvensen på inlägg har ju minskats drastiskt nu mot slutet vilket beror på att jag och min sambo blev tre för snart en månad sen, ska försöka hålla i skrivandet och utöka med tankarna kring vår sons sparade. Skall oxå lägga in fler inlägg kring mitt pensionssparande, både det som finns i en gammal IPS, min tjänstepension och PPM.

Ha det bäst därute /Linus "Aktienybörjaren"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar