fredag 16 oktober 2015

Summering av september och halva oktober...

Det har varit lite rulljans i portföljen men den börjar äntligen sätta sig i form av tänkta bolag. Det har dessutom blivit en del försäljning och byte av konton.

ISK:
Ingen vidare månad med -3%.

Har tryckt på säljknappen för Prospect Capital och samtliga pref.aktier, tänkte ta likviderna till min grundportfölj. Iom nedgången på börsen så har jag köpt in småposter av samtliga aktier jag har tänkt, from nu kommer dessa fyllas på vid tillfälle.
Vilka det är?
ABB
Axfood
Clas Ohlson
Handelsbanken
H&M
Holmen
Hufvudstaden
Investor
Lundbergs
NCC
Tele2

På ett annat ISK har jag mina småinnehav och chansaktier (5-10% av sammanlagt portföljvärde):
Byggmax
Skistar

Kommer nog bli några fler inköp i nästa vecka.

KF:
Minskat med - 2,95%

Sålde av hela Apple-innehavet och tagit likviderna till ISK.

Om börsen backar framöver så blir det att fylla på.

Ha det bäst därute /Linus "Aktienybörjaren"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar