torsdag 12 november 2015

Renodlade småinnehav/spekulationsportföljen..

Det blev lite affärer i min spekulationsportfölj.

Började med att sälja av mina långa innehav Skistar och Byggmax, gjorde ca 3% på de två innehaven inkl utdelning. Får se om de kommer tillbaka till grundportföljen, kan mycket väl bli så i framtiden och då tillsammans med Clas Ohlson.

Köpordern jag lade på Organoclick har gått igenom eller rättare sagt så ändrade jag den till en högre inköpskurs så jag skulle få mitt tänkta innehav i aktien.

Just nu består portföljen av Catella, Dedicare, Enzymatica, Organoclick och Starbreeze.

Upplägget med två olika portföljer passar mig perfekt, kan swingtrejda och kladda bäst jag vill med den ena och låta dem andra vara orörd.

Ha det bäst därute /Linus "Aktienybörjaren"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar