tisdag 25 mars 2014

Inga inköp av aktier men den sämsta investeringen...

Det har inte blivit några inköp av likviderna från Telia försäljningen... Trodde dom skulle behövas till den sämsta investeringen man kan göra, att köpa bil...

Så jag köpte mig en bil igår, det blev en Audi A4 Avant. Är lite tudelad inför bilar. Det är ett stort intresse jag har och jag tillbringar mycket tid i bilen då jag pendlar till jobben, familjen i Falun och tjejen i Upplands Väsby. Åker hellre säkrare än billigare och bilen jag köpte nu, köpte jag med framtida barn och barnvagn i tanken. Så denna Audi kommer bli en följeslagare under många år...

Har dock inte slutat spana på börsen.. Närmast till hands ligger ett par REIT:s faktiskt. Vad det blir återstår att se, ska fundera lite till!

Ha det bäst därute /Aktienybörjaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar